تبلیغات

برای جذب فالوئر چگونه پروفایلی مناسب و جذاب داشته باشیم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰

وقتی شخصی برای اولین بار پیج شما را میبیند، اولین جایی که میبیند پروفایل شماست؛ هرچه پروفایل شما جذابتر باشد ، افراد بیشتری برای دنبال کردن پیج شما ترغیب خواهند شد و برعکس، اگر پروفایل شما به حد کافی خوب نباشد افراد بسیار کمتری به پیج شما سر میزنند. پس اولین نکته ای که باید توجه کنید این است که:

پروفایل شما همانند خانه شماست، هرچقدر زیباتر باشد به مراتب مهمان های بیشتری خواهد آمد!

نکاتی که برای جذاب کردن پروفایلتان باید رعایت کنید:

1. عکس مناسبی برای پروفایل خود انتخاب کنید!

افزایش فالوور اینستاگرام نیاز به جلب توجه کاربرانتان دارد. برای این کار باید در انتخاب عکس پروفایل بسیار دقت کنید زیرا این دقیقا اولین تصویریست که مخاطب از پیج شما در ذهنش ذخیره خواهد کرد پس هرچه بهتر باشد خوبتر است!

گر پیجتان از لحاظ پروفایل مناسب باشد در این صورت راه های افزایش فالوور موثر خواهد بود ؛ در غیر اینصورت این کارها تاثیر کمتری خواهند داشت.

اگر پیج شما پیج شخصی است باید عکسی جذاب از خودتان را در آن قرار دهید و این میتواند عکسی از چهره تان یا عکس پرتره و یا… باشد.

ولی اگر پیج شما پیج کاری است باید بسیار دقت کنید و عکسی از لوگوی شرکت خود ا قرار دهید ، به یاد داشته باشید که اگر لوگوی شما بنظرتان لوگوی خوبی نیست باید کمی هزینه کنید و یک لوگوی جذابی برای خودتان درست کنید.

2. نام و بیوگرافی خوبی بنویسید!

افزایش فالوور اینستاگرام نیاز به پایه و اساس قوی هست که نام و بیوگرافی مناسب میتواند یکی از آنها باشد.

پس از این که مخاطب تصویر پروفایل شما را میبیند ، دومین نکته ای که دقت میکند نام شما و بیوگرافی تان هست، اگر بتوانید نام و بیوگرافیتان را بهبود دهید در این صورت راه های افزایش فالوور موثرتر خواهند بود.

در بخش نام در پروفایل میتوانید نام خودتان یا شرکتتان را قرار دهید ولی برای اینکه پروفایل بهتری داشته باشید باید بیوگرافی خوبی بنویسید؛ استفاده کردن از ایموجی و اعداد نیز میتواند بیوگرافی شما را جذابتر کند، چون مستقیما نظر کاربر را جذب میکند.

و آخرین نکته درباره پروفایل اینستاگرام این است که ، همانطور که در تصویر هم مشاهده میکنید ، میتوانید در زیر بیوگرافیتان لینک وبسایتت و یا کانال تلگرامی ویا… را قرار دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی