تبلیغات

ریزش کاربران

موافقین ۰ مخالفین ۰

در روزهای پایانی سال 2019 شاهد ریزش میزان درگیری کاربران با پست ها و استوری ها اینستاگرام بودیم ولی این امر عملا ارتباطی به عملکرد شما ندارد. این بیشتر حاصل رفتار سینوسی اینستاگرام است که قبلا هم ذکر شد و نباید نگرانی در این مورد داشته باشید. کسب و کارها برای اینکه از رقبای خود عقب نمانند برای ارتقا و بهبود عملکرد خود دائما تغییراتی را اتخاذ می کنند و گاه در این میان این کاربران هستند که قربانی می شوند، اما براساس تجربیات گذشته این مشکل نیز با گذشت زمان رفع می گردد.

دو راهکاری که باید در این مواقع به کار ببندیم تا این موضوع را تحت کنترل در آورده و از این اتفاق جلوگیری نماییم که تغییرات ایجاد شده در الگوریتم اینستاگرام روند رو به رشد ما را متوقف نکند بسیار ساده ولی در عین حال مهم اند. نخستین کاری که باید در این مواقع باید انجام داد این است که استرس نگرفته و فکر نکنید که این مشکل از جانب شماست. بنابراین خونسردی خود را حفظ کرده و کارتان را ادامه دهید به هیچ وجه دلسرد نشوید.

راه دوم توجه به ارتقای کیفیت محتوایی است که منتشر می کنید. به این جهت که الگوریتم ها به عنوان ابزار کنترل کننده اصلی محتوای یک شبکه اجتماعی محسوب می شوند و قطعا کیفیت بالا برایشان اهمیت زیادی دارد. بنابراین باید حواستان به کیفیت محتوایی که تولید می کنید باشد و برای ارتقای کیفیت آن وقت بگذارید تا خودتان بتوانید به افزایش میزان درگیری کاربرانتان کمک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی