تبلیغات

نرم افزار اتوماسیون فرایند رباتیک (RPA) چیست؟

موافقین ۰ مخالفین ۰

نرم افزار اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) از ربات ها برای اتوماسیون کارهای روزمره در برنامه های نرم افزاری که معمولاً توسط کارمندان یک شرکت انجام می شود ، استفاده می کند. این محصولات برای صرفه جویی در وقت و از بین بردن نیاز کارمندان انسانی به انجام کارهای وقت گیر ، تکراری و خسته کننده استفاده می شوند.

 

برای توسعه این اتوماسیون ها ، راه حل های RPA محیط های توسعه را برای گردش کار در ساختمان ایجاد می کنند که مأمورین پس از آن دنبال می شوند. این محیط های توسعه معمولاً سیستم های بدون کد ، کشیدن و رها کردن هستند ، بنابراین به اندازه کافی در دسترس هستند که غیر توسعه دهندگان بتوانند فرآیندهای لازم را بسازند. به عنوان یک روش جایگزین برای گردش به صورت دستی در کار ، بسیاری از ابزارها امکان ضبط اقدامات انجام شده توسط یک انسان را در یک ابزار نرم افزاری فراهم می کنند که می توان آن را به گردش کار در محصول RPA ترجمه کرد. مأمورین مجازی اقداماتی را تحت این جریان کارها با یا بدون نظارت و مداخله انسانی انجام می دهند.

 

معمول است که راه‌حلهای RPA حاوی نوعی هوش شناختی یا مصنوعی باشند ، معمولاً بینایی رایانه برای آموزش عوامل ربات در محیطهای مجازی یا یادگیری ماشینهای عمومی برای بهبود تصمیم گیری در مورد رباتها. علاوه بر این ، محصولات در رده RPA اغلب حاوی ویژگی های تحلیلی و یک بستر اصلی برای حفظ و کنترل کلیه ربات های مستقر در یک شرکت هستند. نرم افزار RPA را می توان در هر جنبه سازمانی که فرآیندهای دستی در آن قرار دارد ، پیاده سازی شد ، اما بیشتر آنها در بخش های مالی و عملیاتی ، فروش و زنجیره تأمین استفاده می شود.

 

برای واجد شرایط بودن به عنوان یک ابزار اتوماسیون فرآیند رباتیک ، یک محصول باید:

 

رباتها را در برنامه های شخص ثالث مستقر کنید

به کاربران اجازه دهید از طریق محیط های توسعه یا قابلیت ضبط ، جریان کاری برای ربات های یاد شده را دنبال کنند

وظایف را به طور خودکار برای کارمندان ، چه با و چه بدون مداخله انسانی انجام دهید

نرم افزار کاربر مجازی در ایران تنها نمونه RPA میباشد که توسط شرکت بهسازان مجازی طراحی شده، این نرم افزار از سایت کاربر مجازی قابل تهیه میباشد.

 

آدرس سایت نرم افزار کاربر مجازی :

www.v-user.com

برای اطلاعات بیشتر به سایت بالا مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی