تبلیغات

دستور افزایش فالوور واقعی

موافقین ۰ مخالفین ۰

۱- محتوای با کیفیت و منظم تولید کنید
فرقی ندارد شما یک پیج فروش شیرآلات صنعتی هستید یا یک بلاگر عاشق کوهنوردی! برای بالا رفتن تعداد فالوورهایتان باید محتواهایی منتشر کنید که افراد بی برو و برگشت شما را فالو کنند.

خواهشا هرچه بقیه گفته‌اند را تکرار نکنید! این روزها کسی دنبال محتوای تکراری و کلیشه‌ای نیست. همه آدم‌ها دنبال حرف‌ها و محتواهای جدید هستند. سعی کنید محتواهایی تولید کنید که تا حالا کسی شبیه آن را نداشته یا حداقل استایل متفاوتی برای پیجتان انتخاب کنید.

۲- با فالوورهایتان تعامل داشته باشید
 

افزایش فالوور اینستاگرام

از قدیم گفته‌اند:«از هر دست بدهی از همان دست هم می‌گیری!». خب حالا این ضرب‌المثل چه ربطی به افزایش فالوور اینستاگرام دارد؟ یعنی اگر به فالوورهایتان توجه کنید، آن‌ها هم به شما توجه می‌کنند.

همه چیز در دنیا تغییر می‌کند، الگوریتم اینستا هم همینطور! پست‌های اینستاگرام، مثل قدیم به ترتیب زمانی نشان داده نمی‌شود. هر چه توجه فالوورها به پست شما بیشتر باشد؛ اینستاگرام هم آن پست را زودتر به بقیه نشان می‌دهد.

بالا بردن تعامل فالوورها کار سختی نیست. مثلا درباره موضوعات مختلف از آن‌ها سوال بپرسید. از آن‌ها بخواهید درباره عکس‌هایتان نظر بدهند. کاری کنید که کاربران، زیر پست شما کامنت بگذارند، به دایرکتتان پیام دهند و پست شما را برای بقیه دوستانشان هم ارسال کنند.

در این‌جا چند تا روش کاربردی و اساسی برای تولید محتوا را با هم مرور می‌کنیم:

محتواهای آموزشی را در قالب پست یا استوری به اشتراک بگذارید. فالوورها از محتواهای آموزشی استقبال می‌کنند و حتی این محتواها را برای دوستانشان هم ارسال می‌کنند.

کپشن های طولانی بنویسید. کپشن طولانی فالوورها را بیشتر درگیر می‌کند. مثلا در کپشنِ پست‌هایتان داستان سرایی کنید. با نوشتن داستان، فالوورها کپشن شما را تا آخر می‌خوانند. داستان برند و یا محصولتان را تعریف کنید. استفاده از ایموجی در کپشن را هم فراموش نکنید.

خرید فالوور

از کاربران خود بخواهید که کاری را انجام دهند. با یک پیشنهاد درست و حسابی، فالوورها را وادار به انجام کاری کنید. برای این‌که مخاطب به حرفتان گوش کند، محصول شما را بخرد یا حتی بر روی دکمه‌ای که می‌خواهید؛ کلیک کند، باید دلیل محکمی وجود داشته باشد. مثلا اگر کاربران به محصول شما احتیاج داشته باشند، حتما روی لینکی که گفته‌اید کلیک می‌کنند.

اما گذشته از این‌ها؛ گاهی چگونه دیده شدن محتوا و منتشر کردنش، مهم‌تر از ایده‌های خلاق برای تولید محتواست که این روش‌ها را در ادامه معرفی می‌کنیم:

 

۳- در انتشار محتوا از استوری غافل نشوید.
استوری‌ها خیلی بیشتر از پست‌های عادی دیده می‌شوند. امکانات استوری؛ مثل سیستم نظرسنجی، رای گیری، شمارش معکوس و… را هیچ جای دیگری پیدا نمی‌کنید. از کاربران نظرسنجی کنید. سوال‌هایی مطرح کنید که فالوورها را ترغیب به جواب دادن یا ریپلای کند. استیکرهای استوری هم که دنیای خودش را دارد. با این استیکرها فضا را دوستانه‌تر کنید و تعامل فالوورها را بالا ببرید.

۴- با هشتگ‌های مرتبط سریع‌تر دیده شوید
برای افزایش فالوور باید صبر و حوصله داشت، اما ما که قصد نداریم سال‌ها برای این کار وقت بگذاریم. پس هر چه سریع‌تر بهتر!

هشتگ،‌ شما را به بقیه نشان می‌دهد. اما نه هر هشتگی!! اگر در کپشن‌ها و استوری‌های خودتان از هشتگ‌های مرتبط با کارتان استفاده کنید، افرادی که دنبال شما هستند؛ پیجتان را سریع‌تر از حالت عادی پیدا می‌کنند