تبلیغات

مهم‌ترین کانال‌های جذب ترافیک

موافقین ۰ مخالفین ۰
  • اینفلوئنسر مارکتینگ: اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از روش‌های بسیار عالی برای افزایش فالوورهای واقعی یک صفحه است. با این روش شما می‌توانید از افراد فعال در حوزه فعالیتی خود که مخاطبان زیادی دارد، برای افزایش فالوورها استفاده کنید؛ اینفلوئنسرها در ازای دریافت هزینه صفحه و کسب‌وکار شما را در صفحه اینستاگرام خود تبلیغ می‌کنند و با این روش فالوورهای واقعی بدست می‌آورید. توجه داشته باشید که باید از اینفلوئنسرهای حوزه فعالیتی خود استفاده کنید و موقعیت جغرافیایی فالوورهای آن اینفلوئنسر را درنظر بگیرید! زیرا اگر فالوورهای آن از شهر تهران باشند و شما در شهری مثل مشهد کسب‌وکاری داشته باشید، تبلیغات تاثیر زیادی بر روی کسب‌وکارتان ندارد و تنها به افزایش فالوور غیرهدفمند می‌انجامد. اگر می‌خواهید در مورد تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ بیشتر بدانید، به مقاله اینفلوئنسر مارکتینگ و اهمیت آن برای کسب‌وکارهای آنلاین سر بزنید.
  • صفحات اینستاگرامی: بسیاری از صفحات اینستاگرام با کسب‌وکار شما مرتبط هستند و فالوورهای زیادی دارند. این صفحات در ازای دریافت هزینه حاضر به درج تبلیغات شما هستند؛ اگر نیاز به تبلیغات در چنین سایت‌هایی دارید، حتما از کیفیت فالوورهای آن صفحات اطمینان حاصل کنید و سپس در آن‌ها تبلیغ کنید.
  • استفاده از شبکه‌های اجتماعی دیگر: اگر درشبکه‌های اجتماعی دیگر نظیر فیسبوک، توئیتر، لینکداین و… فعالیت می‌کنید، لازم است بدانید این شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانند به شما در زمینه تبلیغات صفحه اینستاگرامی خود کمک کنند. کافی است یک پست جذاب و حرفه‌ای در زمینه معرفی مسابقه اینستاگرامی خود معرفی کنید و آن را در اختیار دنبال‌کنندگان خود قرار دهید. در اینصورت علاوه بر اینکه مسابقه خود را به کاربران معرفی کرده‌اید، توانسته‌اید کاربران را از شبکه‌های اجتماعی دیگر به صفحه اینستاگرام خود بکشانید و دنبال‌کنندگان خود را افزایش دهید.
  • وبسایت: اگر برای کسب‌وکار خود یک وبسایت راه‌اندازی کرده‌اید و خدمات خود را از طریق آن ارائه می‌کنید، این وبسایت یک کانال بسیار عالی در زمینه جذب مخاطبان بیشتر برای مسابقه اینستاگرام شما است. کافی است یک بنر تبلیغاتی در وبسایت خود قرار دهید و از کاربران بخواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مسابقه به صفحه اینستاگرام شما مراجعه کنند.
  • منشن کردن افراد توسط فالوورها: در موارد قبلی به بررسی این مورد به عنوان یکی از روش‌های برگزاری مسابقه پرداختیم! لازم است بدانید این روش یکی از بهترین کانال‌های افزایش فالوور اینستاگرام و تبلیغات صفحه است. با این روش دنبال‌کنندگان شما تعداد زیادی از دوستان خود را منشن می‌کنند و دوستان آن‌ها نیز ممکن است در مسابقه شرکت کرده یا صفحه شما را دنبال کنند.

با استفاده از این ۵ روش به راحتی می‌توانید تعداد شرکت‌کنندگان مسابقه اینستاگرامی خود را افزایش دهید و به افزایش تعامل صفحه اینستاگرامی خود کمک کنید.

  1.  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی