تبلیغات

چرا اینستاگرام ما را بلاک می کند؟

موافقین ۰ مخالفین ۰

اینستاگرام در موارد زیادی سخت گیرانه عمل می کند. اکثریت این مواردی که شامل اعمال سخت گیرانه اینستاگرام می شوند مربوط به مواردی هستند که اینستاگرام به این احساس برسد که فعالیتهای شما اسپم محسوب می شوند مثل مواقعی که مشغول تولید اطلاعات هرز و مضر هستید یا برای کاربران دیگر ایجاد مزاحمت کرده اید و یا حتی در حال ساختن اکانت های فیک و جعلی هستید.

به محض اینکه اینستاگرام متوجه کوچکترین نشانه ای از اسپم در فعالیتهای شما شود اکانتتان را بلاک خواهد نمود. به این ترتیب با بلاک شدن شما امکان دسترسی به فعالیتهایی مانند کامنت گذاری، لایک کردن و فالو کردن افراد دیگر وجود نخواهد داشت.

بنابراین برای پیشگیری از بلاک شدن توسط اینستاگرام بهتر است از فعالیتهای خارج از قوانین اینستاگرام اقدام به جذب فالوورهای بیشتر نکنید و از ارسال پیام هایی که امکان ایجاد مزاحمت برای دیگران را فراهم می کند خودداری نمایید.

سیستم بلاک اینستاگرام به صورت اتوماتیک عمل می کند و با تشخیص افراد خاطی به شکل خودکار آنها را بلاک می نماید. بنابراین با توجه به نحوه بلاک اینستاگرام گاها اتفاق می افتد که یک اشتباه و خطای کوچک و غیرعمد، منتهی به مسدود شدن اکانت اینستاگرام شما بشود.

قسمت بدتر این سناریو زمانی است که هیچ علامتی برای پی بردن به دلیل این موضوع که چرا اینستاگرام اکانت شما را بلاک کرده است وجود ندارد. در این مورد حتی اینستاگرام هیچ هشدار یا پیغامی مبنی بر مسدود شدن اکانتتان برای شما ارسال نخواهد کرد و دلیلش را هم نخواهد گفت.

بنابراین همانگونه که متوجه شدید، تنها یک حرکت اشتباه برای بلاک شدن شما از سوی اینستاگرام کافی است و هیچ دلیلی هم به شما ارائه نمی شود. در ادامه بحث با همراه باشید تا دلایل مختلف بلاک شدن در اینستاگرام را بررسی کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی