تبلیغات

ربات مشاهده استوری اینستاگرام

موافقین ۰ مخالفین ۰

زمانی که صحبت الگوریتم اینستاگرام می شود یعنی صحبت در این مورد به صورت یک امر جهانی است، بنابراین امکان دارد که برخی از نکات مطرح شده رواج کمتری در ایران داشته باشند. از دیگر رفتارهای کاربران اینستاگرام که در سطح دنیا مورد رصد قرار گرفته شده، بکار بردن ربات هایی است که به مشاهده استوری ها می پردازند. در توضیح این موضوع باید اضافه کنیم که ربات هایی وجود دارند که شما با پرداخت مبلغی، نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار آن می گذارید و این ربات در مقابل استوری های کاربران اینستاگرام را بازدید می کند. البته این ربات ها از قابلیت بازدید محدودی برخوردارند. حال فایده این کار برای صاحبان پیج ها چیست؟

وقتی که شما تحت عنوان فرد جدیدی، از اینستاگرام فردی که از قبل با شما آشنایی نداشته بازدید می کنید حس کنجکاوی برخی از مالکان پیج ها به اینکه شما چه کسی هستید را برمی انگیزید و این می تواند احتمال بازدید از پیج شما را بالا ببرد و حتی به فالو کردن شما بیانجامد.

 

اما نکته نگران کننده در این مورد، حساسیت بالای اینستاگرام است. اینستاگرام نسبت به اینکه ورودی نا متعارف به اکانت شما وجود داشته باشد حساس است و در این مواقع از شما درخواست می کند که رمز عبور خودتان را تعویض نمایید. در صورتی که این اتفاق دوباره تکرار شود احتمال اینکه از سوی اینستاگرام به عنوان مقصر شناخته شوید بالا رفته و جریمه می شوید..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی